Helgen som försvann

Det känns tämligen sorgligt ty denna helg har begivit sig sin kos utan att besöka mig. När universitet ber ut sig i mitt tycke lite väl, med en lördagstentamen, så infinner sig minnsan ingen helgkänsla. Söndagen gav inga bättre bud med en mycket i mitt tycke smått onödig introduktionskurs till körkortet, den hade nog varit snäppet mindre onödig ifall jag hade agerat handledare och inte elev. Den ljusa sidan är att jag är klar med en mycket tråkig kurs, OCH.. OCH den är äntligen dags att börja övningsköra! Sannerligen på tiden! Jag hann även med lite roligheter på den dag som resten av värden valde att benämna, lördag( mycket medveten om att lördag inte är något universitellt uttryck för denna dag men jag tror att ni är så kloka att ni förstår)! Sara tillkom även under kvällen men det finns dessvärre inget bildbevis på så en får tro mina ord!
(Bilden väldigt mycket stulen av Natasha)


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh ser bävande mot framtiden då du likt alla andra som existerar i körkortsvärlden går om mig och ökar ångestkänslan:0

Svar: Än på ett tag behövs det ingen oroan. Mitt kunnande i framförande av fordon är skrattretande.
Ida

2013-11-18 @ 17:41:45
Postat av: TM

Haha, jag tänkte skriva något om att jag tog körkort idag och lycka till och kul att du är på gång och sådant, men så läste jag Saras kommentar och tänkte att jag ska skippa delen om att jag just tagit körkort (hoho :D)

Men kul att du är på gång! <:

2013-11-19 @ 20:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0