Solnedgång på ett fönsterbleck

Blir lite fascinerad när jag ser ut genom fönstret och allt är svart. Höstmörkret känns ännu ganska mysigt, har sluppit lägga märke till mörkret som vanligtvis infinner sig på höstmornar. Hoppas på att jag ska slippa det. Helt och hållet. Just nu består mitt liv av ganska mycket fixade, eller ja det brukar det ju göra och se till att dra i rätt trådar och informera i allmänhet. Fram och tillbaka, prata och maila i mängder med lärare, rektorer och mentorer. Jag tror minsann att jag borde bli organisatör när jag blir stor. Det kanske trots allt är ett jobb för mig.
För övrigt har jag övertagit en ytters tjusig lampa av min bror som lyser som en liten solnedgång på mitt fönsterbleck. Det är ganska fint att ha en liten solnedgång på ett fönsterbleck. Bara att ha ett fönsterbleck att ställa fina saker på är ganska trevligt, det är en av de bästa sakerna med mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0