Höst

Nu börjar det kännas som höst, man har på sig jackor och struttar inte längre runt endast iklädd tunna klänningar. Man går upp tidigt om morgnarna och alla saker som tagit en paus under sommaren sätter igång. Tid för förändringar, i alla fall om man lyssnar på kloka blaskor. Det har förövrigt börjats ett nytt projekt på teatern, vi ska spela upp en folksaga för sjuåringar. Turen har gett mig en bra grupp att försöka få fram något lite sådär magiskt med. Det händer så mycket nu för tiden som jag vill skriva om så att jag tillslut inte skriver om någonting. En dag när jag orkar ska jag försöka ändra på det. Tills dess kan vi ju föreställa oss alla spännande saker i livet jag tänkt skriva om men aldrig gör!

Kommentarer
Postat av: TM

Nu ser jag framför mig alla häftiga äventyr du varit på i hemlighet. Din bergsbestigningsresa innehöll säkert ett antal drakar och prinsar i nöd. (eller prinsessor, men då var det ju det här med att bli en komplett individ och allt det där)

2012-09-05 @ 00:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0