Teckningar och körsbär

Fin dag med massor av kärlek från barnen med teckningar och körsbär. Snart kommer jag kunna tapetsera om hela mitt rum med alla konstverk jag fått.
Regn, regn massor med regn. Sånt dära mysregn som öser ner och då det är okej att gå runt i stövlar och regnkläder. Ett sånt där regn man blir lite extra lycklig av. Ett riktigt sommarregn. Den inte lika blöta eftermiddagen spenderades med en trevlig fika ute i förorten. Där fikar man allt för sällan, tämligen underskattat. Kvällen, den ägnades åt brödbak och en väldigt charmig film som jag råkade fastna vid medan jag väntade på att brödet skulle blir klart.

Kommentarer
Postat av: TM

Låter som

2012-06-26 @ 12:21:18
URL: http://tuvz.blogg.se/
Postat av: TM

Meh, suck. Låter som en himla fin dag, skulle jag skriva. Men den här nya blogg.se förvirrar mig.

2012-06-26 @ 12:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0