Projekt

Det är så bra med sommaren, allt blir så mycket lättare och helt plötsligt har man lust med sådant man inte orkar annars. Idag har mitt projekt; Cykla till jobbet tagit ett stort steg framåt, jag cyklade faktiskt till jobbet. Med nypumpade däck men ack en alldeles för hög sadel som föregående cykellånare lämat kvar efter sig. Men den biten har också gått framåt och såhär på kvällskvisten har jag faktist en sadel i rätt så lagom höjd. Dock har projek;  Laga kläder, stannat av, det projekt som för tillfället breder sig ut över mitt golv. Tanken var att det skulle vara slutfört idag, ikväll. Så blev det inte, istället blev det middagslagning och joggingtur samt cykelfix, fast det var ju inte så illa det heller. Fast detta syprojek ställer till det för mitt projekt att hålla rummet välstädat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0