Pannkakor och plättar

Det här har varit en riktigt pannkaks och plättvecka, jag började den med att göra de äckligste plättar jag någonsin smakat, inte trodde jag att det var möjligt att misslyckas med något sådant då man vanligtvis kan göra smet utan både ägg, mjölk och slänga om receptet lite hur som. Men det till trots blev det ett brutalt uppvaknande att plättar faktiskt kan bli dåliga de med. Sedan slängde jag ihop en annan smet, där plättarna endast passar till matplättar av någon anledning, kanske för att hålla mig till ett hälsosammare leverne. Sedan avslutades vackan ganska ljuvligt med att jag fick pannkakor stekta åt mig, underbart! Jag misstänker att det måste vara en av de bästa sätten att charma någon, eller i alla fall mig på.

Kommentarer
Postat av: TM

det håller jag nog med om! Särskilt om det är till frukost, då är det som mest effektivt!

2012-06-19 @ 15:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0