Ett jobb, ett kalas

Idag, första dagen på jobbet, barn i mängder, barn överallt. Barn är fina, i lagom doser. I mängder, ansträngande. Nej men jag är överlag väldigt positiv, jag misstänker att det blir mindre tröttande när några dagar gått, då alla barn vant sig och man inte längre är it-grejen.
Kvällen har för övrigt spenderats hos min gode vän Jack med tillhörande familj, släkt och pojkvänn för ett mysigt kalas med middag, champange och jordgubbar. Innan det drogs ut på fortsatt galej då man var allt för liten för att våga sig med. Fast tur är väl det om man ska orka med en ny dag med massor av barn!

Kommentarer
Postat av: TM

Jag är osäker på att man någonsin slutar vara it-grejen. Vad jag kan minnas var alltid alla nya it-grejen tills de försvann. Men lycka till ändå!

2012-06-19 @ 15:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0