Lycka!

Åh, jag är så lycklig på livet nu! Det är snö överallt, i skolan håller vi på och sätter upp en pjäs, 9 kvinnor, som är fantastiskt kul att jobba med så man nästan spritter av glädje. En våg av pjäser som vi sett på stadsteatern, Next to Normal, Natasha Kampush. Sedan givetvis Markurells, underbart roligt! Igår med extra spänning då vi var en man kort men skulle lyckas åstadkomma samma saker! Livet är fullt med vardagsspänning som utebliven el och kaos i trafiken som gör varje resa, varje dag, till ett litet äventyr.
Idag har jag varit ledig, pluggat bort en bit utav mitt lilla läxberg. Träffat en vän, varit iväg på sånglektion. Hälsat på en annan vän på jobbet. Träffat på en vän som lurade med mig på en fantastisk konsert! Idag har jag inte gjort annat än att träffa på personer vart jag än vänt huvudet. Jag gillar såna dagar.

Kommentarer
Postat av: TM

Åh det låter ju alldeles fantastiskt bra! Så det löste sig på markurells?

Svar: Det löste sig himla bra faktiskt!
Ida

2012-12-10 @ 00:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0