Radiostyrda flugor, motorväg och fordon

På en ovanligt lång lektion så dök det upp ett litet avbrott. På golvet åkte det runt en upp och ned vänd fluga runt som en radiostyrd bil av minsta slag. På den gamla biten pensionerad motorväg som utanför mitt hus står ikväll mängder av fordon. Mängder av bussar och lastbilar, jag misstänker att de vill fira den fina kvällen och på en gammal pensionerad motorväg vid ett stort fält har man fin utsikt över den vackra kvällshimlen. Alternativt kan man betrakta den högt över marken i en av alla luftballonger, för vad skulle annars busslaster med människor göra tillsammans ute på ett stort fält?
Här placeras förslagsvis en fin och smått romantisk bild på luftballonger i granna färger
Jag har tagit ledigt från skolan fast man enligt alla konstens regler endast ska få komma därifrån för en begravning. Lyckligtvis är inte så fallet för min del. Jag ska istället på en förhoppningsvis mysig tripp tillsammans med familjen min. Ägna några dagar tillsammans för gemensamma saker.
En familjig gemensamhetsbild

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan se bilden i huvud mycket bra, lite solnedgång och sådära. Den flugan var himla underlig!

2012-08-30 @ 18:04:39
URL: http://thevelvetpond.blogg.se
Postat av: TM

Vi byter av varandra, hoppas du har det kul där ute. Kanske följer någon av luftballongerna med dig?

2012-08-31 @ 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0