En sån där kväll när man sitter ensam vid fönstret och set ut över luftballongernas färd över himlavalvet

Gårdagen spenderade jag tillsammans med Jack, Katarina samt franska filmer och massvis med te, choklad, grönsaker och en förträfflig middag.
Denna morgon serverades jag gröt till frukost. Förtjänsten var endast Jacks som var fin och kokade åt oss. För ovanlighetens skull för min del, eftersom jag och är närmast svältfödd på gröt och inte äger något självförtroende när det gäller grötkokning. Idag har jag även börjat träna igen efter mitt träningsuppehåll för att vila min antagligen stukade (akuten som jag krånglade med gav mig inte vidare med svarpå den punkten) vrist.  Jag passade på att tajma in springturen under den skur av droppar som föll under dagen och nu väntar jag med spänning på vristens godkännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0