Den där ledigheten

Ledighet är en klok uppfinning. Med sig har den den där känslan som infinner sig. En riktigt mysig känsla. Dagarna går lite sådär långsamt som de kan göra bär man känner att man har all tid i världen.
Hela sommaren har jag försökt att inte ha koll på vilken dag exakt vardagen börjar för jag har märkt att tiden blir mycket längre då. Dessvärre överhörde jag ett samtal på bussen, där tre tjejer talade om det exakta antalet dagar det var kvar på deras sommarlov. Dessvärre nämnde de datumet, samma dag som min ledighet tar slut. Så nu ska jag försöka glömma bort antalet dagar så dagarna fortsätter vara lika långa, lika härliga, lika underbara.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jobbigt^^

2012-08-07 @ 20:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0