15:47

bloggning är ett alldeles ypperligt sätt för att skjuta upp skrivande. fast icke vidare klokt. för nuvarande skriver jag en uppsatts om Patti Smith. jag börjar misstänka att min blogg snart kommer att handla om det mycket inspererande ämnet uppsattskrivning. för variationens skull kan jag även tilläggga att dagen har ägnats åt andra roliga saker också, så som lite städning. sådant livar alltid upp. samt te och choklad förtäring.
min dator är numera vid livet fast det där med hårdisk, jaa.. fast jag misstänker att jag ännu intre är förlåten då datorn vägrar att tala mig ( för de icke trogna läsare kan jag medela att jag pratade om att köpa en extern hårddisk så att min kära hörde och tydligen kände sig sviken, för kort där efter blev jag lämnad).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0