efter regn kommer solsken

dataetiken inlämnad, framsteg. heh, sakta men säkert! har tagit o repeterat lite inför mattenationella. tänkte att det kunde vara lite bra. min kära moder kom hem från utomlandet och hon hade med sig choklad och supergott surdegsbröd, glutenfritt såklart!! gah, smaka smaka smaka! underbart! nu ska jag se till att lägga mej ganska bums så att jag är pigg imorgon till nationella. vakna halv 5 i morse o bara ligga o vända sig i sängen tills man går upp är ingen höjdare! rekomenderas inte! mysigt väder ute tkr jag! regn+te+choklad=♥

Kommentarer
Postat av: martina

ja verkligen!! kram <3

2011-05-18 @ 08:17:07
URL: http://likegossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0