hej då sociala liv!

jag har tagit ledigt från mitt sociala liv ett tag, måste få till allt plugg. ljuvlig ledighet! det går lite framåt iaf. man kunde ju önska att man var en av dessa snabba skrivare. hoppas ni har vacka dagar här i regnet! har nu konstaterat att socker inte är bra för mej, jag blir inte pigg som vanligt folk utan ja, vet inte hur jag ska förklara det. orkar inget typ, a knas. idag är jag extra lycklig! jag fick veta hur det gick på alla delar i nationella i engelska. det gick strålande! :) lycka!!  aja, plugg plugg plugg. det är märkligt vad skolan tar över ens liv, tycker att det nästintill borde klassas som en sekt. alla bara gör saker utan att tänka varför, för att få ett bra betyg. spretigt inlägg, jaja.

Kommentarer
Postat av: Sara

Mmm, vi ska pussas! Och ja visst, skolan är sjukt sektig!

2011-05-16 @ 22:00:46
URL: http://thevelvetpond.blogg.se/
Postat av: TM

Haha, lite sant med sektiga skolan! Fast bara lite ;D Och grattis igen <:

2011-05-17 @ 09:13:08
Postat av: Stella

SVAR; tack detsamma ^^ usch har du mycket kvar att göra? :/<3

2011-05-17 @ 21:58:18
URL: http://stelllzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0