yeah

hade en väldigt trevlig dag igår, gjorde den muntliga redovisningen. det gick bra. gjorde klart lite andra uppgifter också! åh, teatern gick otroligt bra! typ allt har gick bra igår! fikade en sväng på cafe 44 fyra o sen gjorde jag maränger som jag själv tycker blev väldigt bra! hehe, var riktigt härligt att vispa ihop för hand tills min moder kom på att vi faktist har nån form av elvisp hemma (y) det märktes att jag vispat idag, fast vi kan ju låtsas att det är skrivkramp för att jag har skrivit så otroligt mycket! försöker att förbereda mig inför ännu en muntlig redovisning, jaa. det går inte helt bra :( tur att jag har sovmorgon imorgon, så kan jag fixa lite med det då, yey, där var den sovmorgonen!

Kommentarer
Postat av: martina

sv: haha ja det var lite sorgligt x) men den skulle ju dö för eller senare ändå när snön smälte ;)

2011-03-16 @ 21:31:22
URL: http://likegossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0