det där med att hinna leva.

hade först tänk komma hem och engagera mig riktigt ordentligt med det engagemanget försvann redan innan jag kommit in genom dörren. ja, så det fick bli pasta o köttfärssås men en härlig klassiker är ju aldrig fel. det är i princip allt jag hunnit med idag. det är lustigt hur tiden bara har en förmåga att rinna iväg ibland. poff liksom. borta med vinden. nu är jag även klar med min livstidslånga rapport, ja att skriva dådå, tyvärr går den väl allt för fort att läsa. världens tragik! nä, jag ska se till att vara lite duktus och försöka förbereda lite för en muntlig redovisning som jag har imorgon (y) var och såg trettondagsafton o tanken är att jag ska tycka till lite om det!
Richard
Forsgren
Richard  Forsgren
för övrigt tittade denna skådespelare från stadsteatern in idag. han tyckte jag var ganska väldigt cool. kommer vara med i tartuffe. ska se den nu i veckan, så jag hoppas den är bra.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha söt du är som bloggar om honom:) Men du har så rätt så rätt, trevlig prick det dära.

2011-03-15 @ 08:44:52
URL: http://thevelvetpond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0