23.59

jag är fantastiskt duktig, jag har packat upp alla kartonger utom en. ibland är jag lite bra! önskar det kunde sprida sig till mitt pluggande också, det skulle vara skönt. mysig dag idag, träffade sara och gick på mässan som jag nämde(?) var himla trevligt, hittade en väldigt charmig väska som inte gick med på annat än att följa med hem. kvällen spenderades med kära Jack. vi lagade lite god mat och gick på en trevligt promenad :) man träffade på en del man en gång gått i skolan med.
charmiga saker man visst kunde hitta

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter fint du! och jag vill nästan ha ett snuskur nu... De är ju lite mycket coolt!

2011-03-13 @ 10:54:19
URL: http://thevelvetpond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0