människans bästa vän

igår var jag och såg monolog framförd av Kalle Westerdahl på en liten teater nära stureplan, närmare bestämt brunnsgatan 4 ifall någon skulle känna för att ta sig dit. monologen heter Människans bästa vän och tar upp cirka en timme av livet. tyckte att den var riktigt bra framförallt med tanke på att monologer kan vara riktigt tråkiga och sega. denna var intressant hela vägen igenom!
oh, väldigt värt att nämnas var att jag även träffade på Richard  Forsgren, en skådespelare jag bloggat om tidigare som både vinkade och hälsade, samt ville prata efter föreställningen. haha, tönt jag känner mej som bloggar om det men aja. han är lite cool tkr jag! tydligen var han polers med Kalle.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men är du kär i honom eller?

2011-03-26 @ 16:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0