23.45

hej hopp, fin dag idag. fint väder. största delen av dagen spenderades med söta sanna, vi gick ut o åt och tog en lång fika på ett ybermysigt cafe! sanna är fin hon! lite long time no see sådär, men men. på cafet hade dem en jättegullig servitris som inte kunde svenska. har tänkt på att jag är väldigt fixerad vid himlen just nu, jag vet inte vad det är men den verkar alltid ha en ny färg, en ny nyans. färger jag inte ens visste att himlen kunde ha. gröna, gula, rosa o blåa o svarta/gråa toner. så vacker bara, jag tror jag är kär i himlen, vi borde gifta oss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Och den flickan, hon gifte sig med himmelen. Så fint!

2011-03-12 @ 10:12:23
URL: http://thevletpond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0