Juni 6, 2011

har haft en riktigt mys långhelg! träffade fina Sanna som jag inte sett på evigheter! hela torsdagen bestod i princip av att träffa på folk. tror jag aldrig har råkat på så många under en så kort tid :P himla trevligt, man blir liksom lite extra glad.  heh, tönt som jag är så har jag självklart räknat. 12 st. i fredags gick jag på bio o såg Pirates of the caribbean med familjen, vet inte riktigt vad jag tyckte om den. sen åkte jag och kevin till kevins pappa o spenderade ett par dar där och gjorde ingenting :)
ja, det var min helg det :) hoppas ni har det trevligt i solskenet!

Kommentarer
Postat av: TM

Låter som en jättetrevlig helg!

2011-06-08 @ 15:12:39
Postat av: TM

Föööruutoooom det viktigaste! Du träffade inte TM, attans, annars hade den ju varit perfekt ;D

2011-06-08 @ 15:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0