14:25

hey bloggen!!! fick en fin väckning i morse av sofia som smsade att hon var på väg hem till mej :)kom hit och hängde en stund :) lite mysigt sådära. nu är jag mitt uppe i massa packning, ska åka ut till farmor ett par dar över midsommar. jaaa, packa är väl inte helt min starka sida, inte precis men vi kan ju låtsas :) låtsas tkr jag är att ganska lustigt ord förresten, jag tror alltid att jag ska stava det med två ss och inte ts, i mitt uttal finns det inte ens ett litet spår av ett t. aja, whatever. packa vidare hära! packa packa, åka åka! 
pappa min som sitter o läser

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du bloggat så mkt:D

2011-06-22 @ 20:45:27
URL: http://thevelvetpond.blogg.se/
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-22 @ 21:04:46
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0