Juli 5, 2011

hej, nu befinner jag mig i finland. ute i skärgården och i år har det turligt nog införskaffats inernet, väldigt bra tycker jag. det är väldigt blåsigt här ute så för en gångs skull går jag och fryser lite granna, ovant med tanke på de fina dagar som varit. resan upp var däremot i mitt tycke inte vidare trevlig, jag är förträffligt dålig på att sova när jag reser. sov ca en knapp timma på båten och desvärre ingenting alls på den 6 timmar långa bussresan norrut. sova känns som något jag definitivt borde öva på! det jag hittils har hunnit med är bastande o lite badande i kyligt vatten!

Kommentarer
Postat av: Sara

De e bra, i Finland skall saunan användas flitigt! Har jag hört.

2011-07-05 @ 18:25:41
URL: http://thevelvetpond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0