mot finlandet

hej, händer inte mkt här inte men sommar liksom ;) jag planerar att bättra mej och skriva om mina för omvärlden otroligt intressanta dagar! viktigt att poängtera, ifall någon nu har missat det, det är så underbart varmt ute! kärlek! i morgon drar jag till finlandet, ska bli trevlans, tillbaka till fina regninga sommarminnen <3 jag tkr så mkt om att vara där, längtar! fast nu i år kommer jag även längta hem på tok för mkt eftersom jag har fått för mej att skaffa någon som jag tkr alldeles för mkt om! någon som är gulligare än gulligast och fixar undan i köket medans jag segar i sängen och bloggar, puss på dej!
den finaste!

Kommentarer
Postat av: Lilitha

Kul med "inskaffningen"...hihi.



Kram söta du

Lilitha

2011-07-03 @ 14:53:36
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0