17.00

det konstigt det där att ibland går dagar så fort och ibland är de jättelånga. idag är en väldigt lång dag.
jag har gott förbi den väldigt vackra kyrkogården här i Vaasa. jag tycker om kyrkogårdar, de är speciella på sitt eget lilla sätt. det vilar som en fridfull dimma över de nötta eller välomskötta gravarstenarna, det varierar ju hur ombrydda gravarna blir. prunkande växlighet som slingrar sig överallt mellan alla uppradade stenar med skimmrande guldig text på. kyrkogårdar känns lite heliga tycker jag utan den tryckande känsla som ibland finns i kyrkorna. resterande av dagen har jag ägnat på strandet i det ljuva vädret så nu går jag runt i den fina doften av solkräm. nu ska jag se till att njuta av den fina sommarkvällen! kramar till er! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Tänkte bara säga att det här inlägget är så fint

2011-10-10 @ 23:22:11
URL: http://thevelvetpond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0