same same

oh, vad jag älskar när man har skrivet för en gångs skull ett fantastiskt inlägg och det bara försvinner. *poff* borta! var bara tvungen att klaga lite :) har inte riktigt hunnit med bloggen de här dagarna tror jag. tisdagen ägnades som vanligt först på cafe 44. tycker verkligen om det fiket, det har liksom en charm många andra fik inte har. senare gick jag, Jack, Katarina o Amanda på cheap monday fashion show aw 2011. var jättekul. man kände sig dock lite lost bland alla väldigt fashionabla människor. planerar att sno några bilder att lägga upp. kanintetabildertjejen
onsdagen spenderades på ungefär samma sätt :P först fikade jag med franz i skärholmen, därefter svängde jag förbi en sväng hemma innan jag åkte in till en visning på berns. det var ett litet mer okänt märke. det hette typ; post fire dew. de visade riktigt fina herrkläder. blev lite smått kär :) hehe, man fick med sig en goodie bag hem. like på det!

Kommentarer
Postat av: Stella

vad awesome! vill också gå på modevisningar! :O :D

hur kmr det sig att du fick det? :O<3

2011-02-06 @ 17:08:47
URL: http://stelllzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0