tycka synd om

funderar om jag ska klaga o tycka synd om mej i det här inlägget, hm.. enkelt val. usch vad syyynd det är om mej!!
har legat o sovit hela dagen idag och hela dagen igår. så nu ligger jag efter med att skriva engelska arbetet, och räkna matte och typ svenskan. noo! jag har ett virus i kroppen och ser allmänt döende ut. jag har dessutom dragit på mej huvudvärk. myyyys på det. så nu ligger jag nedbäddad i min säng o låtsas att jag har te på armlängds avstånd. ja det måste vara den bästa namnsadagen någonsin!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Stina

:(

hatar det här jag med!!! så synd om oss....... :(

2010-09-14 @ 21:27:39
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-09-15 @ 15:00:23
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0