mysdag

idag har det varit en mysdag, hela dagen! åkte in kl 4 till Simons skola o sen promenerade vi inåt till cafe 44 och fikade. promenerade sen lite runt i vida cirklar och hamnade tillbaka i björns trädgård hela tiden tills vi slutligen promenerade till gullmars. myys. var också jäkligt duktig idag, jag tränade. har typ inte tränat så mycket på ett tag nu. jäkla höst som gör en sjuuuk hela tiden! idag var en jäkligt härlig dag. jag tycker om såna dagar, som är härliga. imorgon ska jag upp tidigt, kl 9. OKEJ, det är inte så tidigt men em jag har loov. då är det tidigt! ska typ in till slussen och möta stor del av klassen. vi ska typ åka ut till värmdö och ha filmkväll. eller filmdag är det väl snarare :P puss och godnatt. nu märkte jag att klockan blev mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0