kanelbullens dag

idag är det kanelbullens dag och jag har inte ätit en kanelbulle ens. nä det måste det bli bättring på! så kan man ju inte ha det. hade skolfoto idag, bilderna blev nog okej. hehe tittade lite på bilderna i kameran medan fotografen tog porträtt bilder på andra i klassen :) sen var det hem en sväng efter skolan o få i sig lite att äta innan jag drog in till stan till demonstrationen mot sd som ung-vänster hade anordnat. man skulle ju dock föredra att protestera endast mot sd och inte med ett parti. synd är det ju dock att folk inte kan hålla sej borta från personangrepp och sådant. aja, man kan inte få allt som man vill. hahaha, har fastnat i ett försök att göra en ny header till bloggen. det går väl sådär måste jag säga. aja puss på er. nu ska göras ett försök till att göra klart den :)

Kommentarer
Postat av: lilitha

Jag har inte heller ätit någon kanelbulle idag... Kram Lilitha

2010-10-04 @ 23:44:03
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0