farsdag

haft en väldigt mysig dag :) lugn och mysig morgon. sen åkte jag in till sant tillsammans med Agnes, där vi fikade och gick runt :) lagade en lite annorlunda köttfärssås än vad jag brukar till middag med matlagningsgrädde i istället för krossade tomater och lite curry som krydda. känns som det har hänt mycket grejer idag, farsdag, robin söderling vann finalen i tennis idag o ligger nu 7a på världsrankingen och mona sahlina har avgått!

nä men nu ska jag ta o fira farsdag o äta de förhoppningsvis jättegoda cupcakes som jag har bakat, kanske slänger upp en bild på dem sen. puss <3

Kommentarer
Postat av: anonym

ja ibland händer det mkt på samma gång :)

2010-11-15 @ 17:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0