2/6 2010

så, hemma nu från göteborg. lr ja, hehe egentligen i måndags kväll. aja, det var i alla fall jättekul, det mesta i alla fall. jag passade på att träffa Jennifer som bor nere i göteborg också. hon kom till liseberg och var med oss (Y). jag åkte en massa grejer, känner mej riktigt stolt med tanke på vilken fegis jag är när det gäller bergodalbanor och sådant. haha, men jag åkte balder. inte kul! vi gick i spökhuset också, det var så jäkla kul!! allt var så bra gjort :D haha det är väl tur att det jämnade ut sej med att tycka att det är läskigt :)
mindre kul var dock att jag var förskyld. så jag var hemma igår. men på eftermiddagen blev det för tråkigt så jag släpade iväg mej för att träffa alexandra :D Gilla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0