vad vill du?!

vad vill du, vi har precis träffats. nu berättar du för mej hur fantastisk jag är. hur bra jag är på alla sätt. hela tiden. första dagen vi sågs ville du bjuda mej på middag, men jag ville inte. så vi sköt på det. istället var du ute med en annan tjej. det var första dagen ni två sågs. vi har möts i två dagar och du berättar för mej hur bra jag är på alla sätt. du säger att du gärna skulle vilja vara vän med mej. du tjatar hela tiden om hur snäll du är. åldern spelar ingen roll. jag gick nästan på de du sa. men jag är inte så naiv som du tror. jag tror du spelar ett spel, säger saker som du tror att jag vill höra. du pratar om att ta med mej på klubbar. du vill bjuda mej på mat och undrar vad jag vill dricka till, vodka, gin, öl? frågar hur mycket jag tål. men jag tror inte på dej, på det du säger, du är världens player och bjuder ut alla tjejer. det var väl tur för mej att jag aldrig var intresserad av dej annat som en vän. jag kommer behöva spendera kommande tre veckor med dej. vi får se hur det löser sej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0