gotland :)

allt känns ändå väldigt härligt när det är sommar :) har varit iväg och badat vid årstadal, ett väldigt härligt bad. det är typ en gigantisk brygga ut i vattnet som man kan bada ifrån. imoooorgon åker jag till Gotlaand och bor hos Martina ett par dagar, en tjej jag lärde känna förra sommaren då vi spenderade en hel månad i sträck tillsammans. längtar till imorgon :D såå nu måste jag packa, haha, jag har tyo inte packat upp sedan jag kom hem från finland. hehe, och jag är ju så duktig på att hålla det städat i mitt rum så man måste typ vada för att komma någonstans...

Kommentarer
Postat av: HANNA MALMSTEN

Älska Gotland , så fint :D

2010-07-16 @ 08:00:43
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0