heeema..

hola, hemma från Gotland nu.. skönt att vara hemma men man hade ju gärna stannat ett tag till :) vi gick upp lite tidigare i morse(/igår nu kanske) i alla fall och drog iväg till en strand, åh en sån härlig strand. en sån skulle jag vilja ha nära mej! så låg vi där och solade nå timmar och badade lite. vi träffade på Martinas kompis och hennes två kusiner. vi drog hem och gjorde pastasallad med parmaskinka. lite packande. åkte buss in till Visby och gick runt där ett tag och där efter mötte vi upp med Martinas mamma och åt sushi. det toppade vi med lite glass, jag tog kokos och rabarber/kanel. mums! sen vare hej då :'( men vi ses nog sen i augusti tror jag :)
haha, åh jag tyckte så synd om en gubbe som la in sitt bagage till båten före mej. när han lagt upp sin ryggsäck och den åkt iväg säger han; min klocka och sånt då? snubben som tar hand om bagaget tittar förvånat för honom och svarar att det behövs inte göra. gubben går runt hörnet och kommer sedan tillbaka
- kommer min väska inte ut på andra sidan? säger han
killen som tar hand om bagaget svarar nått i stil med att väskan åker ner till några vagnar och fraktas på båten
gubben frågar då; så man får väskan sedan på båten.
gubben har alltså lämnat in sitt handbagage till bagage inlämningen och har då inte insett att det är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0