25/12

just ja, blogga :P hade en jättemysig jul med familjen hos morfar. tänker inte skriva vad jag fick, det har många andra redan gjort och då blir det tråkigt att läsa en till sådan lista så en sån blir det inte :) vi sov över där, idag har jag inte haft mycket för mej. typ lekt att jag kan spela gitarr och målat. sen lite filmkväll med familjen på det. gjorde klart den sista julklappen jag ska ge bort idag också, haha. ses man inte innan jul så, varför stressa? nä söta ni, nu ska jag sova så att jag kommer upp en vettig tid imorgon. puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Stella

låter mysigt!

sv: jo tack, den var riktigt fin ^^<3

2010-12-26 @ 14:28:06
URL: http://stelllzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0