em..

har typ knappt varit hemma på hela helgen så det har varit lite dåligt med bloggandet :P jag ägnade hela lördagen hos matilda, vi var en sväng förbi Jossans fest. hon fyllde år igår :) sen var det bara myskväll med massa godis :P fick sova i en underbar säng! den skönaste jag sovit i i hela mitt liv! helt galet! sen hem en stund, träffade anna o vi åkte in till stan. köpte en jacka som jag längtat efter hela veckan
em.. min skåpnyckel är fortfarande borta. ILLA! jag viiill ha den tillbaka. funderar på om mitt rum har svalt den.
vore bra och fixa så att busskortet gäller på kvällar o helger, så att man slipper åka hem på en remsa som egentligen tillhör skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0